الجمعة 20 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

قصة lخټڤlء مريب

انت في الصفحة 1 من صفحتين

موقع أيام نيوز

صحيت الصبح على مصېبة كبيرة أوي بناتي التلاته اختفم من البيت دورت عليهم في كل حتة مش موجودين . رنيت على تليفوناتهم لكن لقيت كل التليفونات مغلقة. كنت هتج.نن مش عارفه اعمل ايه. الساعة سبعة الصبح ياترى هيكونوا راحوا فين وهما أصلا مش متعودين يخرجوا من البيت غير أما يعرفوني هيروحوا فين . وكمان مفيش أي ملابس ناقصة غير البيجامات اللي كانوا نايمين بيها .لا مش هينفع أفضل قاعدة كده ودماغي عمالة تودي وتجيب لازم أتحرك واعمل أي حاجة.
فكرت إني أتصل برفعت جوزى اكيد هو اللي هيكون عنده حل للموضوع ده هو بايت فى الشغل من إمبارح لأنه بيبات في الشغل كل خميس وجمعة وده عشان يوفرلنا فلوس زيادة أنا وبناتي اللي هما أصلا مش بناته لكن الصراحة كان ڈم ..ا بيعاملهم أحسن معاملة وعمره ما حسسهم إنه هو جوز امهم مش ابوهم . أنا اتجوزت رفعت بعد ما جوزي م١ت بتلات سنين مقدرتش اشيل حمل التلات بنات دول لوحدي الحمل كان تقيل عليا أوي وخصوصاً إن جوزي م١ت وأنا صغيرة .

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.

عشت أنا والبنات ورفعت وكنا سعداء جداً لحد ما كبروا وأصبحوا آنسات علي وش جواز. وبدل ما كنت المفروض أفرح بيهم شكلي ھمـ،وت  بح.سرتي عليهم بعد ما اخ.تفوا بالشكل الغريب ده.
اتصلت برفعت وحكيتله اللى حصل. ومكنش قادر يفهم إزاي يعني تلات بنات كبار يخت.فوا كده من البيت . طلب مني إني أهدي واروح أبلغ الشرطة وهو هيحاول يستأذن بدري من الشغل و يجي يشوف المصېبة دي حصلت ازاي.

روحت أقرب قسم شرطة وبلغت عن اللي حصل لكنهم رفضوا يعملوا محضر إلا بعد ما يمر أربعة وعشرين ساعة على حالة الاخت.فاء. ابتدت الدنيا تضل.م في وشي وحسيت كأني تايهة ومش عارفه إيه اللي بيحصلي ده معقول قصرت مع بناتي لدرجة أنهم يخ.تفوا كده ومحدش يعرف إيه اللي حصلهم.
ابتدأ الجيران يوصلهم الخبر وفي ناس منهم جت عشان تساندي وتقف جنبى لكن كل ده من غير فائدة. 

انت في الصفحة 1 من صفحتين